Najčešće postavljena pitanja

Koliko dugo se čeka na isporuku?

Otprema je uglavnom sljedeći dan od izvršenja narudžbe/priliva sredstava na račun, a isporuka je 72 sata.

Koji su načini plaćanja?

Kod nas na Webshopu plaćanje možete izvršiti na sljedeće načine:

internet bankarstvom/direktnom bankovnom transakcijom
prilikom preuzimanja/pouzećem

Da li je potrebna registracija kako bi se obavila kupovina?

Registracija nije potrebna da bi se kupnja obavila.

Koliko se naplaćuje dostava?

Dostava za cijelo područje Republike Hrvatske iznosi 6 €. Osim otoka.

Šaljete li proizvode u inozemstvo?

Da, šaljemo proizvode i u inozemstvo. Uvjete je potrebno iskomunicirati putem e-maila koji se nalazi u kontaktima.

Hoću li morati platiti carinu ako naručim proizvode u inozemstvo?

Trošak carine plaćate sukladno zakonima vaše države. O trošku carine informirajte se prije naručivanja proizvoda. Na narudžbe manje vrijednosti ne naplaćuje se carina. Za kupce unutar EU carina se ne naplaćuje.

Možete li mi dati savjet u vezi odabira proizvoda?

Da, uvijek smo na raspolaganju za sva vaša pitanja. Besplatan savjet možete zatražiti na e-mail koji se nalazi u kontaktima.

Nudite li besplatnu dostavu?

Da, dostava je besplatna za narudžbe iznad 53 €. Besplatna dostava vrijedi samo za Hrvatsku.

Jamčite li kvalitetu vaših proizvoda?

Da, stojimo iza kvalitete svih naših proizvoda. Isporučeni proizvodi će izgledom, cijenom i kvalitetom odgovarati proizvodu opisanom u webshopu. Ako iz bilo kojeg razloga niste zadovoljni primljenim proizvodom isti bez objašnjenja možete vratiti u roku od 15 dana i za njega možete dobiti povrat sredstava.

Predomislio sam se. Mogu li vratiti proizvod?

Da, možete vratiti naručeni proizvod, uz vaš trošak dostave. Rok unutar kojih kupac može vratiti proizvod i dobiti povrat novca je 15 dana. Izuzetak je ako se proizvod vraća zbog naše greške ili oštećenja prilikom prijevoza. U ovom slučaju sve troškove dostave snosimo mi.