Najčešće postavljena pitanja

Koliko dugo se čeka na isporuku?

Otprema je uglavnom sljedeći dan od izvršenja narudžbe/priliva sredstava na račun, a isporuka je 72 sata.

Koji su načini plaćanja?

Kod nas na Webshopu plaćanje možete izvršiti na sljedeće načine:

internet bankarstvom/direktnom bankovnom transakcijom
prilikom preuzimanja/pouzećem

Da li je potrebna registracija kako bi se obavila kupovina?

Registracija nije potrebna da bi se kupnja obavila.

Koliko se naplaćuje dostava?

Dostava za cijelo područje Republike Hrvatske iznosi 4,6 EUR. Osim otoka.

Šaljete li proizvode u inozemstvo?

Da, šaljemo proizvode i u inozemstvo. Uvjete je potrebno iskomunicirati putem e-maila koji se nalazi u kontaktima.

Hoću li morati platiti carinu ako naručim proizvode u inozemstvo?

Trošak carine plaćate sukladno zakonima vaše države. O trošku carine informirajte se prije naručivanja proizvoda. Na narudžbe manje vrijednosti ne naplaćuje se carina. Za kupce unutar EU carina se ne naplaćuje.

Možete li mi dati savjet u vezi odabira proizvoda?

Da, uvijek smo na raspolaganju za sva vaša pitanja. Besplatan savjet možete zatražiti na e-mail koji se nalazi u kontaktima.

Nudite li besplatnu dostavu?

Da, dostava je besplatna za narudžbe iznad 53 EUR. Besplatna dostava vrijedi samo za Hrvatsku.

Jamčite li kvalitetu vaših proizvoda?

Da, stojimo iza kvalitete svih naših proizvoda. Isporučeni proizvodi će izgledom, cijenom i kvalitetom odgovarati proizvodu opisanom u webshopu. Ako iz bilo kojeg razloga niste zadovoljni primljenim proizvodom isti bez objašnjenja možete vratiti u roku od 15 dana i za njega možete dobiti povrat sredstava.

Predomislio sam se. Mogu li vratiti proizvod?

Da, možete vratiti naručeni proizvod, uz vaš trošak dostave. Rok unutar kojih kupac može vratiti proizvod i dobiti povrat novca je 15 dana. Izuzetak je ako se proizvod vraća zbog naše greške ili oštećenja prilikom prijevoza. U ovom slučaju sve troškove dostave snosimo mi.